Etiquetas

martes, 22 de abril de 2014

en galego (tarta tigretón)

Antes de nada, pido perdón a todos os que utilizades aisuduamente o galego por todos os erros que cometerei o longo do post, que imaxino que serán moitos. Tamén pedirlle perdón a todos aqueles que non o entendedes, pero, tereis que permitirme que, hoxe, adíquelle esta entrada o idioma da miña comunidade. É que foi que o outro día leín no xornal unha nova que deixoume perplexa . . . resulta que unha moza mandou o seu curriculo a un hotel asturiano, poñendo como mérito o idioma galego (algo que eu tamén poño no meu); ó final rexeitaron a sua candidatura, pero non foi eso o que asombrou á muller, si no que os asturianos (eses que según o dito son "primos-hermanos" dos galegos) dixeronlle:"No deberías incluir el gallego como mérito, ya que es ridículo, absurdo e innecesario" . . . Manda collóns cos do hotel, seica andan crecidiños os nosos veciños, anda que non haberá turistas galegos por Asturias adiante . . . Teño que recoñecer que de Asturias encántame todo, a súa  paisaxe, a súa gastronomía, e a súas xentes, todo menos os anormais dese hotel (que non sei cal é pero gustaríame sabelo), porque teño que dicir que o galego non é ridiculo, non é absurdo é non e innecesario, contando que, vaiades onde vaiades, atoparedes un galego . . . xa o dician "Zapato Veloz" na súa "Pandeirada sideral", aquelo de "Hay un gallego en la luna, luna, hay un gallego en la luna, luna, hay un gallego en la luna que ha venido del Ferrol" . . . Así que dende aquí prégolle, en particular ós do hotel, e a tod@s en xeral, que non menospreciemos ás linguas veciñas, que todas e cada unha delas son iguais de serias, lóxicas e necesarias . . . ë por iso que hoxe en "Endulcémonos" falamos galego . . . E para poñer fin a esta polémica, arranxemos o tema coméndonos esta tarta tigretón que fara que os chupedes os dedos.

Tarta Tigretón

Ingredientes:

-Para el bizcocho:

  • 6 huevos
  • 120 gr de azúcar
  • 140 gr de harina
  • 1 cucharada de levadura
  • 80 gr de cacao en polvo
-Para el relleno:
  • 250 gr de nata 35% mg
  • 4 cucharadas de azúcar
  • mermelada de fresa
-Para la cobertura:
  • 150 gr de chocolate de repostería
  • Una cucharada de mantequilla
Hacemos primero el bizcocho. Batimos las claras a punto de nieve incorporando poco a poco el azúcar-.Batimos las yemas e incorporamos a las claras. Mezclamos la harina con la levadura y el cacao, lo tamizamos todo e incorporamos poco a poco a las claras con cuidado de que no se bajen. Extendemos en una bandeja de horno con papel vegetal la mezcla y horneamos a 170º  de cinco a ocho minutos. Pinchamos para ver si está hecho el bizcocho y sacamos del horno. Ponemos en la encimera otro papel vegetal y volcamos el bizcocho sobre él. Con cuidado de no quemarnos enroscamos el bizcocho en el papel vegetal formando un cilindro y dejamos que se enfríe Montamos la nata y le añadimos las cucharadas de azúcar. Cuando el bizcocho esté frío lo desenroscamos, untamos la nata y encima de la nata la mermelada de fresa y lo volvemos a enroscar. En un cazo fundimos el chocolate con la mantequilla hasta que esté liso y brillante y cubrimos el bizcocho. Dejamos enfriar en la nevera.

tarta tigretón

4 comentarios:

  1. Totalmente de acordo có que expresas no principio da túa entrada. Suscribo todo o que dís. A tarta paréceme espectacular e riquísima. Un bico.
    Aliño con cariño

    ResponderEliminar
  2. no soy gallega, pero vivo en galicia y sólo puedo decir (respecto a los que hicieron tan estúpido comentario) que: "Qué atrevida es la ignorancia" y respecto al tigretón: Fantástico!!

    ResponderEliminar
  3. Es perfecto excepto por las mantequilla Teresa !! de no ser asi lo hubiera dejado en mi comunidad pero he decidido que solo habran recetas sin lactosa así que lamentandolo mucho esta se quedara en el tintero espero que lo entiendas se me estaba desmadrando la comunidad y he tenido que venir a poner un poco de orden y concierto !! Un besete y gracias por seguri compartiendo recetas eso si ..sin lacteos !!
    Milicocinillas

    ResponderEliminar